Моніторинг навчальних досягнень за І семестр 2022/2023 н.р.
Моніторинг стану навчальної роботи за 2020/2021 навчальний рік:
Класс | Всьго учнів | Рівні навчальних досягнень | % якості | |||||||
початковий | середній | достатній | високий | |||||||
3 | 10 | 0 | 0% | 2 | 20% | 7 | 70% | 1 | 10% | 80% |
4 | 14 | 0 | 0% | 4 | 29% | 8 | 57% | 2 | 14% | 71% |
5 | 11 | 1 | 9% | 2 | 19% | 4 | 36% | 4 | 36% | 72% |
6 | 8 | 0 | 0% | 2 | 25% | 5 | 62% | 1 | 13% | 75% |
7 | 14 | 0 | 0% | 9 | 64% | 5 | 36% | 0 | 0% | 36% |
8 | 12 | 0 | 0% | 10 | 83% | 2 | 17% | 0 | 0% | 17% |
9 | 7 | 0 | 0% | 5 | 71% | 2 | 29% | 0 | 0% | 29% |
10 | 4 | 0 | 0% | 0 | 0% | 4 | 100% | 0 | 0% | 100% |
11 | 8 | 0 | 0% | 8 | 100% | 0 | 0% | 0 | 0% | 0% |
Разом | 88 | 1 | 1% | 42 | 48% | 37 | 42% | 8 | 9% | 51% |
Як свідчать результати, високий рівень знань виявили 8 учнів, що становить 9 % від загальної кількості учнів (2019/2020 навчальному році – 9%), достатній - у 37 учнів – 42 % (2019/2020 навчальному році – 45%), середній - у 42 учнів – 48 % (2019/2020 навчальному році – 45%), учнів, початковий рівнь має 1 учень – 1% (2019/2020 навчальному році – 1%).
Порівняно з минулим навчальним роком якість знань знизилась на 3 %, зменшився відсоток учнів, які навчаються на достатньому рівні на 3%, збільшився відсоток учнів, які навчаються на середньому рівні на 3%, відсоток учнів, які навчаються на високому рівні залишився незмінним 9%, на жаль, маємо 1% учнів, які навчаються на початковому рівні.
Навчальний рік | Всьго учнів | Рівні навчальних досягнень | % якості | |||||||
початковий | середній | достатній | високий | |||||||
2016/ 2017 | 76 | 0 | 0% | 32 | 42% | 35 | 46% | 9 | 12% | 58% |
2017/ 2018 | 78 | 0 | 0% | 32 | 41% | 39 | 50% | 7 | 9% | 59% |
2018/ 2019 | 87 | 0 | 0% | 36 | 42% | 43 | 49% | 8 | 9% | 58% |
2019/ 2020 | 82 | 1 | 1% | 37 | 45% | 37 | 45% | 7 | 9% | 54% |
2020/ 2021 | 88 | 1 | 1% | 42 | 48% | 37 | 42% | 8 | 9% | 51% |
Коментарi